Utkast: så här ...

så här kan det gå om man inte lägger papper i toaletten och reser på sina storkben lite


WOW! det ser ju inklippt ut! m4d zkillllz 1337 d3zign

På Peders inrådan gör jag en ny lista med 5 tecken på att du har för lång KUK i badet - as opposed to för lång kropp:

1. Man glömmer att skrubba en fossing, för att man råkar tvätta ollonet istället.
2. Man (i synnerhet håriga basketspelare - vilka förmodligen är de enda som har tillräckligt långt kön för att kunna göra dessa misstag) rakar penisen, i tron att det är ett ben - AJ!
3. Man bränner sig på ollonet när man ska känna på vattnet med tårna
4. Man lägger tyngden på ett ben och en snopp istället för båda ben, och halkar när man ställer sig upp. Sen slår man ut en tand.
5. Vattnet rinner över kanten när man doppar ner dicken. Och om den hänger ut hamnar urinet på golvet när man ska kissa i badet. För det ska man. Det bör man.

Kommentarer
Postat av: nice

Du e sa hemskt brutal!

fortsett med bloggen behover lite av den humorn her i Peru.

2008-10-29 @ 04:51:31
Postat av: OWNZORER

jag skall fortsätta förpesta bloggosfären med mitt munbajs, om så bara för att satisfy dig, vilket jag ju inte kan göra sexuellt längre när du är på andra sidan galaxen. För övrigt handlar ju senaste South Park om utrotandet av peruanska gatumusikanter ;D väldigt kul!

2008-10-29 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0