frizör

jag inser nu att min (och Peders) blogg är menad att handla ENKOM om bajs och penisar, så det är egentligen ingen idé att try to fight it. Idag klippte jag mig. Det hade varit en dålig klippning, om det inte för frisörens penis som rörde sig runt mina axlar - vilket faktiskt försämrade helhetsintrycket. Det måste vara svårare för killar att klippa hår, inte enbart när de har tunna byxor och deras snoppar bulgar ut, utan även när de ska ta tag i håret med sina avsevärd fetare och större (snoppar) händer än sina kvinnliga motsvarigheter.

Som tur var slapp jag berätta min livshistoria för snubben, och förutom incidenten när han fick stånd och jag var tvungen att be honom keep his distance så var mitt hår det enda vi diskuterade, och det alldeles för lite for the matter. Hur kan man klippa ett fågelbo utan att ens fråga om längden är ok? Och hur kan man säga; "du vill ha kortare va?" och sen ändå inte klippa skiten. Okej att man prioriterar bort tvätten när det ändå regnat så mycket ute, men man kan väl bjuda på ett blåsjobb när man klippt färdigt iaf, det e jävligt störigt med hår överallt. Man undrar hur hans livshistoria hade sounded like. Om man är 40-taggare och frisör, har man då sadlat om från ett annat yrke, eller är man liksom självlärd? För nowadays känns det som att frisör e något man utbildar sig till, och det i en ganska ung ålder.

Kärnfria vindruvor är ju en jävla bless alltså, fast dom e inte lika nyttiga som sin kärnfyllda kusin. Heja Björn däremot, är jävligt bra svensk tv. Imorgon är det spelning. Allhuset. Biggest Ever. Blir äg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0