VOTE OR DIE!

hej.

image112

jag vet att jag ser lite emo ut. och jag vet att jag inte skrivit här på en månad. och nu när en kompis var så snäll att posta en länk i sin blogg om att rösta på mitt band i en tävling vi medverkar i, ja då påmindes jag om att även jag hade en blogg. Jag loggade in för första gången på länge, och slogs av det faktum att jag inte har mindre besökare nu än någon annan gång. Detta måste betyda att den här bloggen är otroligt grym, och mina läsare väldigt trogna, eller att jag har en värdelös blogg med värdelöst få besökare.

Jag skulle vilja skriva massa roliga saker men, jag hinner inte, för jag måste skriva klart en uppsats. Men jag visar den där bildan iaf, från vår spelning på Stampen i onsdags. Vi ägde. Låtarna finns att lyssna på och ladda ner via www.myspace.com/huntedhedgehogs 

Men minst lika viktigt är att ni besöker den här sidan - http://www.myspace.com/tele2studio?artist=1669 - och röstar på vår låt Suffocate My Pet. Varje dag tills 19e maj är det möjligt att rösta. Do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0