GUD STRAFFAR SOMLIGA MED EN GÅNG

känner mig lite bloggy nowadays, kan va värt.

jag gillar att:
jag satte på tvn igår precis när straffläggningen började och avnjöt den
bandet går fint även fast vi inte vann spelning på Berns, och att jag inte kommer plugga nästa remin.

och till den lite längre listan:
äckliga 14-åringar håller i deras cigg som om de vore jamaicaner och rökte på, att de tar munbloss är inget jag stör mig på men, jag förstår inte varför man inte kan hålla pinnjäveln mellan pek- och långfingret.
personer på radio och även folk off-air använder sig av uttrycket "somliga straffar gud med detsamma". Det låter som om människor ibland straffar gud med en gång när de får otur. Pappa tipsade om någon trubadur som döpt en låt till "Gud straffar en del med en gång" - och därför får han äran att spela sin låt live på jonteochpaul.
människor gör mig, inte besviken men, inte gör som jag vill. Typ inte dyker upp på saker de sagt, inte hör av sig etc.
jag har en massa tentor och uppsatser kvar att skriva, och att jag inte kommer plugga nästa termin.

och Eurovision:
Det är så fascinerande att hela spektaklet är ett totalt jävla pajasparty nowadays, och att ingen av de sönderspacklade programledarna kan engelska, och att minst hälften av låtarna är snodda från "Empty Rooms", "Celebration" och "Freedom" osv. Kul också att toy-boy-hosten nynnar på "Hero" innan han konstaterar att vi är vidare. Sånt gillar vi. UK's bidrag verkade dock jävligt skönt, hoppas de vinner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0