Vilket klyvdes

OK.

Idag såg jag en kvinna på tåget, som såg ut som en man. Eller ett troll snarare. En liten trollgubbe. Och det roliga var att det för några dagar sen satt en människa mitt emot mig, som oxå var relativt oidentifierbar. Den människan däremot hade stora jävla händer, vilket jag inte förstod. Gumman idag hade faktiskt små fötter och små händer, så hon va en hon. Kul det där.

Jag vill även ta tillfället i akt att konstatera att det fortfarande inte är kul när busskuren krossas. Lackar.

Sedan tänkte jag skriva en dikt:

Jag är djupfryst, men jag svettas.

Jag är nedkyld, men jag hettas.

Upp.

Jag brinner upp.

Jag brinner upp, men jag skälver.

GUUUUUUUUU' va vackre denne ble!

Och när man har feber så är ens motorik inte på topp, vilket gör att man slår i "CP-nerven" i väggar, och tår i trappor. Vilket gör ont.

Och inte nog med att tågen alltid ska åka så jävla långsamt när man vill att de ska åka snabbt, sen ska folk ha på sig låga Converse-liknande skor utan snörning. Vilket är jättefult.

Jag ägde bowlingen btw.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes dt är hon!!

2008-03-21 @ 14:15:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ha en bra dag!

2008-03-21 @ 14:56:43
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0