usch nu ska jag inte skriva på ett tag

jag är så ivrig och excited att jag inte kan koncentrera mig riktigt! Jordgubbar till dessert strax, och efterlängtat 100 höjdare på det. Men sen är det ju tenta imorgon, och bara minuterna efteråt är det buss till Uppsala för massivt festande. Och så ska jag hinna massa grejjer innan det, och redan på fredag på band-relaterat möte, vilket leder till test av ny replokal lördag och inspelning i april, för att inte nämna rep fredag. Sen ska jag hinna läsa en bok om H&M, och göra klart en tidning, samt påbörja ett projektarbete. Och mitt i allt brainstormas nya spännande företagsidéer fram, tillsammans med lekandet av tanken att söka till Idol i vår. Eller slå en vän följe iaf, jag kan ju alltid ångra mig i kön. Och min hjärnas avsaknad av filofax-funktion gör att jag sover dåligt, men istället drömmer roligt:

Jag drömde att jag satt i ett rum - ett badrum tror jag - med en vän vid namn Craven. VI gick på gymnasiet ihop, men pratar inte så ofta nowadays, och drömmer inte så ofta om varandra heller. Jag lutar mig på mitt armstöd och lyssnar på honom, samtidigt som jag inte orkar resa mig till toan, och istället bajsar direkt på golvet. Jag har alltså glidit ner lite på stolen, och lagt ett papper på golvet - naturligtvis.

Bajset ligger nu på golvet.

Av någon anledning vill han flytta på våra stolar, och vi glider lite åt höger, utan att jag hinner flytta bort bajset. Hans fot hamnar i det. Syrran kliver in i rummet, och jag skäms lite. Jag föreslår att Craven kanske borde skölja av sina fötter.

Men det roliga har inte börjat ännu, för idag ringer nämligen Craven moí. Vilket jävla slump. Och jag som idag satt o räknade på sannolikheter för att ha olika kombinationer av rätt på kryssfrågorna på morgondagens tenta - på tal om slump. Jag får höra att Craven drömt om Peder (läs Pål) - och det lustiga är att jag faktiskt mailade Peder imorse och skrev att han borde komma hem från Peru already.

Alltså:
Syster
har bajssex med en lemur - vilket gör att jag drömmer om bajs med Craven - vilket får honom att drömma om vår gemensamma älskling Peder (som förövrigt ÄLSKAR bajs - det är hans allra största favorit) - som sedan ger upphov till mitt mail till Peder. All these coincidences leder till att jag plockar upp gamla statistikboken och räknar sannolikheter. Och sen ringer Craven - bara som sprutgrädde på moset. Och där jag befann mig idag brukar jag för övrigt äta sprutgrädde ur burken för att roa min vän.

Som Rannis skulle sagt det om han varit mig:
TWILIGHT fucking ZONE

update:
syster drömde om Peder och Craven inatt fick jag precis höra. I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Domme

Jävlar! Det verkar som om det är lite meant to be! Jag drömde för övrigt också om bajs i natt. Och vaknade upp jävligt bajsnödig. Sen sket jag faktiskt 3(!) gånger innan jag hann iväg till jobbet. Det är alltså 3(!) gånger på 30 minuter. Beat that!

2008-03-28 @ 18:59:16
Postat av: Rob

Bajs är något av det vackraste som finns. Det går knappt att sätta ord på det.

jävlar! 3 gånger e riktigt grymt, det är knappt så att jag tror på det :P varför inte bara skita en eller två liksom? Själv kom jag nyss från en bajssession, har väntat hela dagen på att bajsa ut gårdagens lammfilé. Finns inte mycket som klår en efterlängtad och välbehövd bakisbajs.

2008-03-28 @ 20:57:59
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Domme

Hej igen. Jag har upptäckt att ni har filmklipp på eran blogg. Jag är i utvecklingsfasen på min och undrar lite hur f-n man gör för att lägga in det. GRACIAS SENJOR!

2008-04-02 @ 12:46:24
Postat av: 1337 h4XX0R 4NTi-n00b-9URU 4U2

jo det ska jag berätta för dig! man kopierar helt enkelt "embed video" eller va d heter från youtube - htmlkoden alltså. sen trycker du på "ändra textredigerare" när du skriver ditt inlägg, och kopierar in skiten. När du sen återgår till vanlig redigerare är där en videoruta! hurra! vad är din blogg då! PUZZ

2008-04-02 @ 15:11:00
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Euqinimod

Tank ju werry mutch! blondindomme.blogg.se
Mycket läsvärd!

2008-04-02 @ 21:23:56
URL: http://blondindomme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0