snörpligt

Jag tänkte skriva ett inlägg häromdagen, men blev så jävla less när jag gick in på blogg.se och hamnade på nån sida vars ägare skrev hur jävla kul det skulle bli o kolla på bio i helgen, och vilken jävla duktig skådis Jessica Alba va. Egentligen är det väl inte hans fel, utan det är idioterna som läser hans jävla blogg varje jävla dag.

Det slog mig även häromdagen att finlandsbåtar ser lustiga ut, de ser ut att nästintill gå på vattnet, särskilt Birka Princess eller vafan den hette, vars akter sluttade åt helt fel jävla håll. Illusionigt. Eh, bra adjektiv.

Häromdagen kom jag även på vem det är som döljer sig bakom rösten i Angus-burger reklamen - för att samma person är nämligen det nya tillskottet i ICA-reklamen. Han heter Daniel Larsson, och det stör mig något så oerhört att jag inte kom på hans namn tidigare, för ja va så jävla close. Jag gissade tom på Strandvaskaren men, trodde inte på mig själv. Och inte e han med i Vinterviken heller sa jag, men han hade tydligen någon jävla miniroll. Så här ser han ut:

image111


Jag tror vidare att det är mitt fel att snön kom tillbaks, för jag bad nämligen gud HÄROMDAGEN att langa lite, eftersom jag inte kastat en enda snöboll den här vintern. Nu har jag det. Snow go away please.

Eric Gadd's reklam för 3 är så kass, mest för att hans nya låt verkar så jävla kass:

Tvåhundra tusen, och lite till (vilka Nike-skor jag än vill)
fick jag för att va me
i reklam på te-ve
i reklam för tre


för tre
för tre
för tre är mer än två

Tvåhundra tusen, och lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0