skidhor

Bandet skövlar framgång! Och enligt ryktesvägen i VÄRMDLAND?! har vi lyckats bli ombedda att höras på någon info/reklam-film för activeski.se, fast bara på hemsidan och på bussar. But still! Great success!

Jag har även insett att Nordmans "fotbollslåt" påminner om Sailor Moon-temat. Det måste vara ett ganska dåligt omdöme. Jag minns hur jävla bekymmerslöst det var när vi va på landet, på sommaren tror jag, och gick upp tidigt på morgonen för att kolla Sailor Moon. Inte för att vi va så små så vi faktiskt tyckte om skiten, men just för att d va så fånigt, men mysigt.

Och det är förbannat jävla skönt att South Park är tillbaka. Ett halvår har jag klarat mig. Jävla nice.

Jag tycker det är ganska intressant det där med hur folk ser ut. T.ex. att somliga ser ut som rävar, eller björnar, och vissa är lika kändisar. Men t.ex. tjejen i skolan som är lik Angie Dickinson, eller hon på jobbet som är lik Demi Moore. Det måste ju finnas hur jävla många som helst som är mycket mer lika än två kändisar, vilket får en att undra, finns det kanske tom en förväxlingsbart lik själ där ute? Jag vill påstå att man inte kan se skillnad på mig och Anthony Andrews! (a.k.a Ivanhoe för er som inte sett fantastiska Brideshead Revisited) Iaf inte när jag gör den här konstiga minen:

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0