Kristallkuken

Jag bet mig i läppen i onsdags, och p.g.a. svullnaden har jag nu lyckats fästa tänderna i samma parti kött roughly 7 ggr. Och det gör inte mindre och mindre ont för varje gång

Jag satt och kollade på trailerna till nya Indy-filmen, och gjorde misstaget att avnjuta denna på svd.se, istället för typ Apple. Detta resulterade i att sluttexten came out "Kristalldödskallens Rike" ist "Kingdom of the Crystal Skull". Det låter bara så mycket fulare. I det läget är det nästan bättre att översätta till något helt efterblivet irrelevant, typ "Rosornas sista krigare". Förutom nya Indy vill jag gärna se Rambo, och nya Terminator med favvo-Bale. The Brazilian Job får gärna bli klar, när vi ändå är inne på ämnet.

Något som stör mig oerhört, är att jag inte kommer på vilken skådis som pratar i slutet på Angus Burger-reklamen för BK. Den återfinns på www.burgerking.se, under Kampanj. Killen i fråga spelar oftast elak, kaxig, och läderjackig. Han är kort och krallig och har nästa med uppåttendes (:P). B-skådis som förmodligen har dåligt med jobb.

Varning för rolig film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0