Hårda näsor

Nu ska jag beställa billiga dyra glasögon. Om jag lyckas dekryptera Synsams snikna jävla synundersökningsrecepetwhatever.

Bra film häromdagen, ATT REKOMMENDERA! är The Boondock Saints - härligt lättsamt overklig och välspelad irish-mob-rulle, med karismatiske Willem Dafoe.

Ser man inte på film kan man roa sig med att hitta på egna Rederiet-"cliffhangers". Om ni såg den serien kommer ni nog ihåg hur det berättades en väldigt kort men allvarsam mening, följt av en mörk pianoton. Eller så har jag bara inbillat mig detta. Detta är iaf väldigt kul att efter maten ställa sig vid pianot, och med mörk och kuslig stämma konstatera att: "Uno har stympat Beatrice", för att sedan slå ner det mörkaste A:et på pianot. Reidar har diarré. POMMMMMMMM.

Har man inget piano kan man istället undersöka sitt näshår med en magnifying badrumsspegel, och komma till slutsatsen att näshår är ganska fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0