Where does he work? Where does he work. Where does he work.

Jag såg en skön film the other day. No Country For Old Men. Alltså, den är ju ganska konstig, men den är jävligt välgjord, och inte minst Javier Bardems rollprestation, samt Coen's foto, gör det till en sevärd och underhållande film. Han fick för övrigt typ en Golden G för bästa manliga biroll, och är faktiskt ganska lik Jake Gyllenhaal. Jag hittar aldrig bra bilder att underbygga mina look-a-like-teser med men...

image106

Storebror och lillebror kanske?

Vidare fortsatte mitt sjätte sinne att hemsöka mig, när jag satt och läste på busshållplatsen fick jag plötsligt för mig att blicka ner på mina blänkande sneakers, som jag av dans-och-hopp-enhanceande egenskap valt att ha på mig under repet. Sekunden senare, i nästa stycke, läser jag: It was the shoes that he noticed first.

Kommentarer
Postat av: Valentin

Du åker kollektivt förmycke... Hela ditt liv verkar utspela sig på sosse-snöret eller en busshållplats, med skumma filosofier och livs anekdåter. (livet är som en chokladask, man vet aldri vad man kommer att få)

2008-01-16 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0