was it a car or a cat i saw

Hej och hå! Mer spoooki'a saker händer! T.ex. att Emil skojjar till det och säger "Vad skulle Schmidt göra?" och "Schmidt har kommit med en ny självbiografi nu" enligt internskämtets alla konster á la Luleåvisiten över nyår. När jag kommer hem säger mamma att hon ser på en film, About Schmidt. DET VAR JÄVLA FORT DEN BIOGRAFIN FILMATISERADES! I'd say!

Jag var väldigt hungrig idag, och tänkte hinna med att köpa en kokt (läs en grillad som redan var grillad) innan bussen åkte. Jag ser några färdiga grillade, och beställer en. Idioten tar betalt. Inget händer. Istället träder ett miffo fram och frågar om korvflickan inte kan skära upp hans "lövbit", för han ska äta den på plats. Hade jag haft någon röst kvar hade jag frågat om min korv. Eller tagit tag i hans hårtappande hjässa och dängt skallen i rutan. Sen vill han ha LITE MER potatismos på. Sen vill han ha EN TILL gaffel - OJ det blev visst 3 sa hon, HEHE sa han, JAG såg bara en sa hon, HAHA. Väldigt lustigt, tänkte jag. Och missade bussen. Och så blev jag nästan mer hungrig efter korven. Och jävligt pissnödig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Livet är svårt. Och hårt.

2008-01-13 @ 15:51:22
URL: http://isabellawillis.blogg.se
Postat av: Anonym

indeed, in fact... it was the title of my debut album!

Bella! Long time no see, coool!

2008-01-13 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0