Police helicopter shot the sky! Police helicopter landin' on my eye!

Jag sitter här och längtar efter mina illuminating car slippers!

image107

Men de kommer inte förrän i mars nångång... Undrar om vi hunnit uppträda innan dess, hur ska det gå utan lysnade bilar?!

Idag i skolan påmindes jag om hur jävla mycket jag hatar människor som sitter och nickar "för sig själva". Som gungar på huvudet och blinkar med ögonen i medhåll, på ett möte, eller ännu värre, på en föreläsning.

Och annalkande segelutflyktsplanering drog ner mig i det hemska veckoträsket. VEM i helvete vet vilken vecka det är? Det är nog svårt, och det har bara gått 4 veckor. Ofta man vet när v.33 är? Vem fan räknar in terms of weeks?

Kommentarer
Postat av: Henry

Bara i Sverige man tenker i veckor. cp!

2008-01-29 @ 04:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0