plocke kotte

Nu är det jullov iaf. Stört störtskönt. Och innan jag berättar vilken fart mitt nya liv tog efter ytterligare en termin avslutades på läroverket, ja då tänkte jag bara uppmärksamma de idioter som fortf besöker den här förkolnade torvmyren dagligen, trots att jag sagt att ja inte skulle skriva. Nämligen: Bär, svamp och KOTTPLOCKNING är skattefritt upp till ett värde av 12 500 kronor. KOTTPLOCKNING! Det var roligt. Jämfört med allt annat i min lagbok. Anyways, Hammarby och Västerås besöker vår stolta lilla ishall, och jag är SJÄLVKLART? där! För mr. V's skull såklart! Vi drar upp på "träffen" i andra när bajen ligger under. Sen hamnar jag på bussen till stan, och det sjungs! Enligt seden åker man alltid till g-mars först så man kan slåss, men vi är bara 7 st. Jag tar på mig handskarna. Luckily är det bara några inbitna bajare där, och vi börjar diskutera skolaga med ett riktigt original. Sen blir det politik med någon som tror att jag är nazist. Kvällen fortsätter i stan med musiksnack med ett inbitet Hank Williams fan.

image105

Bilden i fråga är på Peder i Peru, som lyst med sin frånvaro. Alltså Peder-in-Peru, inte Peder I Peru. Jag fick (I DETTA ÖGONBLICK LYCKAS jag stänga ner Firefox och tappar min fantastiska comeback i bloggvärlden. Jag börjar knåpa på aktuella svordomar, när jag upptäcker att skiten sparats, otroligt värt) iaf förklarat för mig idag att posen på bilden INTE är Blue Steel, utan La Tigra?! Vilken jävla miss av mig! Bilden är iaf helt otrolig. Det är fucking Mona Lisa all over.

Ungefär som miffot som spände fast sig på bussen häromdagen. Vem FAN bucklar up på bussen? Och inte direkt heller, utan typ minuten innan han ska av??? Konstiga jävla skor hade han oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0