LOL

Sitter här och njuter av Basshunters Boten Anna, fast med fruktansvärt mycket mer gripande text:

Now you're gone
I realise my love for you was strong
And i miss you here now you're gone
I've been waiting here by the phone with you're pictures hanging on the wall

...

There's an empty place in my heart
It won't alarm me it will break apart
It won't heal, it never fades away I'll be thinkin' 'bout you everyday


SHEER FUCKING POETRY!


Jag föredrar nog faktiskt...



Jag gillar telefonförsäljare. Jag gillar att jag vet exakt hur de tänker, ja nästan hur de ser ut. Senast igår började jag kallprata med nån, och det slutade med att jag sålde till henne. Sålde bandet. Jaha det gillar du, men då kommer du älska... och så vips, ombytta roller. När det ringde senare åt min mamma roade hon sig med att svara "Do you speak enlighs? Excuse me?". Stackarn i andra änden la på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0