jonte

JÄVLA HORA! PISSLUDER! Det brukar fan alltid gå, men nu försvann skiten. Ok. Bäst för någon att det blir bättre denna gång.

Jag såg en film igår iaf. Gone Baby Gone. Den var jävligt bra. Jävligt intressant. Fick en att tänka. Casey Affleck va råcool och brorsan regisserade.

Men innan filmen slogs på så skulle min kamrat urinera (jag nämner inga namn med risk för att det är fler personer än Martin som läser den här dyngan). Min kamrat har urinerat hos mig väldigt många gånger. Och många av dessa har varit på just denna toa, en våning upp. Det har aldrig varit några problem förut, men just igår oroade han sig. Han bad mig instruera mig i hur man drog ner träjalusierna (vilket jäääävla ord?! Hallå?!), för att förhindra exponering av penis för grannarna. Bare in mind att vi befinner oss flera meter upp, och att penis befinner sig ytterligare en meter upp. Fönstret i grannhuset är en bit bort, och "på marken". Jag vägrar instruera honom (i att dra ner the "drapes" - inte i att hålla penis). Det slutar med att jag får springa över till grannen iklädd mina tigertofflor, pratandes i telefon med moster, för att överbevisa min nervöse vän. Det konstateras att bara nyllet av toalettbesökaren, och alltså inte penis, kan smygtittas på. Inte ens om the Peeping Tom är två meter lång. Inte ens om kissaren har stånd.

Jag åt en pizza ikväll. En dyr pizza. En dyr pizza från en tom pizzeria. Det är ju så mycket mer i att driva pizzeria än att bara baka bröd. Undrar när de konkar. De hade en skön Drinktips-lista iaf:

Whiskey
Vodka
Jägermeister
Cognac
Gin och Tonic

Gin OCH Tonic?! Den verkar lite väl avancerad, jag tror jag tar en sån där "vodka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0