iiiiiint nuuuuuuu, men nuuuuuuuu!

Så lyder den norrländska snapsvisan, som i Luleå istället kom att bli gotländsk. Och jag skulle kunna berätta ännu mer än så här, men allt (jag lägger inte till FÖR innan UTOM, för det är FEL!) utom att maten var god och flickorna söta hamnade i min black book of ideas istället och blir en låt eventually. Samma sak gällde med New York, nästan iaf. Där blev en sak fångad på film, och hamnade på youtube:



Det är liksom alldeles för mycket plugg och rockstjärnedrömmar som står i vägen för denna tidskrävande hobby, särskilt när man reser till norr och väst hela tiden. Jag vill därför meddela att Sveriges 274:e minst lästa blogg härmed annonserar sitt så kallade indefinite hiatus. Int nu... men nu!

But I'll be back!

Under tiden kan man ju alltid hålla till godo med gamla godingar som stora pungkulor i Ungern och apelsiner med solglasögon! Och sug på denna ett tag: Idag mumlade busschauffören till en tjej som klev på pratandes i mobiltelefon "och så... får du bryta där vet du". De tror de har sån jävla makt. Och faktum är, att när mitt nya ÅK-KORT (vilket somliga kallar det) kostar 2360 kronor, ja då har de ju faktiskt lite inflytande på mitt liv. En flaska bubbel mindre i helgen typ! Vaaah vaaaah taaaaaaaak stuuuuuumpaaaan taaaaaakh taaaaaaakh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0