I look in the mirror and what do I see? An eyelash in my tear canal, this can't be!?

Jag stod och polerade gaddarna efter att ha avnjutit en rätt bra rulle på tv. Sneakers, starring Robert Redford mfl. Inklusive River Phoenix - som dog väldig ung. Har bara sett honom i typ Indiana Jones. Heath Ledger däremot, har jag sett i flera filmer. Och bara för att pappa nu sa att han dött av en överdos så tänkte jag, what the heck - jag trycker på datorn igen. Scrubs var rätt kul för for once, och i andra avsnittet spelades Audioslave. Kändisar är relativt ointressanta men, Heath har ju gjort några bra filmer, och Batman kommer nog vara cool också. Synd på en bra skådis. En så ung bra skådis. En så snygg ung bra skådis.

TV är roligt iaf. Det är alltid lika kul när man hör i bakgrunden "eaze - finns på apoteket". Det är ju fantastiskt att man kan köpa is på receptfritt nowadays. Och va e dealen med alla dessa nya sunkserier som börjar? Nått Heroesinspirerat drama om en brud som läker, och något fruktansvärt som heter 2900 Happiness - vad i helvete är det för jävla namn?

Något annat anmärkningsvärt är hur jag när jag beundrade mina tårkanaler i spegeln upptäckte något intressant. En ögonfrans stack upp en liten del av en millimeter. Ur en tårkanal. Och underdelen av isberget var ungefär 1.5 cm långt. Jag skrattade lite när jag lyckats fiska upp den. Hur ofta händer det!? VA?! VA?! VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0