hoooorse

Idag har det jobbats. Och repats. Kom nyss hem. Det är jobbigt att vara handikappad. Jag blev ett med mitt handikapp precis.

Jag köpte lite godis med grabbarna, och en läsk. Och det gick så jävla bra. Jag höll en tjuga, tre enkronor och en femtioöring i ena handen, och kortet i det andra. Och jag sa till kassörskan, jag vet inte om jag måste "ta det på kortet" NA NA NA NA NA NA. Vi får väl se säger hon, innan hon säger: 23,50. NICE. Jag tänkte avnjuta en film, eller åtminstone lite Twin Peaks. Men jag har glömt mina glasögon. Det blir liksom mycket svårare då. Jag är iofs väldigt trött... Men jag tänkte ändå visa en rolig film! När han pekar så jävla snyggt och säger... "LOOK AT THAT...... HORSE" - det är så sjukt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0