Two pious voices from the mire, two fragile bodies of desire

jag kommer ju tyvärr bara orka skriva ner en bråkdel av allt fantastiskt jag upplevt dessa dagar men...

Jag var hos the doctor idag, och fick vänta länge mellan alla olika stationer. Kunde nog improvat layouten och flowet där lite, tänkte min studenthjärna. Nurse nr.2 tyckte iaf jag var lång och snygg, och att det var så snyggt med långa killar, och att jag var snygg och lång, osv. Det var annat än den första nursen som jag hörde säga "Ja, till den där lilla pojken". Då tittade jag på henne ungefär like this:



På tunnelbanan såg jag en kille med sanslöst peculiar looking eyebrows. De var liksom sådär oldstyle á la växer och spretar rakt framåt, fast långt ifrån gråa, och mycket spänstiga och välvuxna. Nästintill vältrimmade. Det såg helt jävla sjukt ut. Typ som en liten bit dörrmatta ovanför ögonen.

När jag kom hem möttes jag av nybakta minisemlor, och ollade snabbt alla så jag kunde ha käka upp dem själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0