There Will Be Blood

Igår när jag åkte BUSS satt det sig vad jag trodde var en mycket illaluktande man framför mig. Jag blev sedan glatt överraskad när en oerhört välparfyrmerad kvinna slog sig ner bredvid honom, och lät sin fruktansvärt påträngande (men i detta fall väldigt välkomna) doft dränka hans odör. Fast det var nog hans hund som luktade mest.

Jag påmindes om att det är några få filmer i denna värld som jag på senare dar (när jag avnjutit film likt en cineast) inte sett klart. Till dessa hör inte konstigt nog den senaste Bring It On-filmen, (eller jo - konstigt nog. Varför i helvete sätter man på den överhuvudtaget?) samt en segt krånglig Matt Damon-rulle, och Lynch's megavrickade Inland Empire. Jag undrar om jag någonsin kommer slutföra dessa projekt? The Good Shepherd eller vad den heter, den ska jag se om någon dag. Idag ska jag se There Will Be Blood iaf. Fuck yes!

Och jag åt en glass oxå. Är inte det ett vårtecken så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0