söndag

söndagar brukar vanligtvis innebära lågsäsong här på bloggen, men inte idag SÖRRRNI (sörru? eh?) - jag lyssnar nämligen på Elvis Costello! Jag tänker inte förtälja alltför mycket av helgens eskapader, mer än att det eskaperades. Men i fredags däremot, så snubblade jag över en City, där det stod hur dyr och misslyckad trängselskatten är. Och då blir man glad. När något teoretiskt efterblivet floppar i praktiken.

City läser man ju vanligtvis på tunnelbanan, och där har jag i helgen träffat "gubben" för tredje gången. Han som vann typ 18 biljarder på jackpoten. Jag började dock inte prata med honom... Däremot kändisspottade jag Stephen Simmonds vid Gullmarsplan, och förra veckan såg jag Idol-Zebbe där! G-plan e nya S-plan!

Jag såg även Run Fat Boy Run, men jag hade förväntat mig mer av Simon Pegg-gänget. Britterna kan bättre. Då var Wes Andersons-gängets The Darjeeling Limited nästan skönare. Jag gillar gäng. Och jag har för övrigt sett Owen Wilson inte bara en, utan TVÅ gånger. Dock på "gamla" Stureplan, på en cykel.

Den här bilden är rolig

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0