Rocko

åt naturligtvis semla även i går. Fast denna gång var semlan större, och mindre hembakt. Fast kardemumman fick större utrymme i brödet, vilket jag gillar. Tydligen var det aprikoskärnor i oxå. I mandelmassan antar jag. Svårt ord iaf, jag sa aprikosstjärnor först.

Och när jag skulle ut ur tunnelbanespärren igår, så hade jäveln låst sig. Jag kommer älgandes med mina giraffben, och går rakt in i stålpinnen. Det gjorde svinont, men jag rörde inte en min. Till ljudet av imponerade och förvånade suckar tar jag nya krafter, bara för att återigen kollidera med spärren. Här suckar till och med jag, men tredje gången funkar det. Hora.

Och Rocky Balboa är inte så dålig som man tror, helt klart över förväntan. Fast jag kanske gillade det alternativa slutet mer... När han knockar sin opponent och sen urinerar honom i ögonen. Nej jag skojjar bara. I munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0