Om kvinnliga hormoner och lite om mormoner!

Det besta med kvinnliga hormoner ar att man far ha kvar snoppen. Roven omvandlas till vagina och man far brost pa ryggen. Man blir helt enkelt 100% kissare. No more number 2!

Hittils har jag natt niva 3, motte bossen och vann. Detta innebar att jag e redo for "rump-omvandlingen" vilket skall bli spannande. Tyverr fick jag bara 3 alternativ pa vaginor. Jag gar nog for nummer 3! what say you?

De va allt om hormoner. Dags for mormoner. Jag har faktiskt inte sa mycke information inom de omradet, de va mest inlagt i rubriken for att det rimmar pa hormoner. Men jag kan sega att mormonerna her har oftast en axelbandsveska istelle for ryggseck.

Vad har hent med Bob btw? lever han? en fraga till Jonte (eller Bob).

SIEG HEIL!!!!

Vi maste utrota judarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: raaab

haha :P itne så mycket information om det området :P nehe okej =) Bob mår toppen! Vi kom nyss hem från lite dinner hos farmor och farfar! Jag var dock svårt bakis! Piz!

2008-02-23 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0