mattdamon

Horinternet har inte fungerat, och efter oändligt många olika försök att få det fungera, och ytterligare några försök via Glocalnet's horsupport, vidare till självaste Zyxel's support - och en go' göteborgare, ja då gick det så långt att jag var på väg att beställa ett nytt jävla modem. Och så flänger jag omkring som en dåre på vinden letandes efter gamla förpackningar med garantier, och inte fan får jag något plugg gjort idag heller. Och så tänker jag, what the fuck, jag provar igen. Och så går det inte. Och så provar jag igen. Och det fungerar fortfarande inte. Jag börjar fundera hur det ska gå utan internet i några dagar, innan jag provar en sista gång. Och då är man plötsligt fucking connected. Jaha. Jag blev nästan lite besviken.

Jag har glömt bort allt kul som har hänt, utan blickar bara framåt till morgondagen och min utklädnad. Jag ska på fest som rockstjärna - det är framtidstema. Och för er som undrar blev framtiden faktiskt nyss bestämd. Den 7e maj ÄR jag rockstjärna. På Stampen. Be there. Jag kommer förhoppningsvis va sanslöst coolt ful både imorgon och då, ska langa bild. Men tillsvidare kan ni (som konstigt nog nästintill slagit besökarrekord nu när inläggen fastnat på vinden - ist för "lyst med sin fårnvaro" - jag började just hata det uttrycket) hålla tillgodo med en rolig film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0