mathf

Jag såg på Vad blir det för mat, eller vad det nu heter, med Perka. Det är rätt slappt. Och så zappar jag vidare och hamnar på GAYGALAN, mhm. Well, det är ganska ointressant och ganska oaktuellt men, jag kollar några minuter ändå. Upp på scen kliver nån skolfrökenflata och sjunger nån hemsk sång som får mig att vilja spy. Hon var så jävla kass. Hon typ leedde (hur säger min smiled på svenska) LOG! jusste! log hela tiden, så hon blev jättesvajig på rösten, och det var så jävla kasst, och så otroligt ointressant. Runt henne och hennes fula gitarr sitter två transor som ska föreställa typ karikatyrer av henne, de mimar och spelar gitarr på vad som liknar vara en cello. Bisarrt.

Black Jack var lustiga oxå, iklädda guldkläder.

Och nått miffo på Synsam som provade ett par bågar sa "NI-KE" istället för NAJK, eller Najkie som det heter. Miffo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0