Festis Fettis

Heter det Fettisdagen eller Fet-tisdagen? Jag hajjar inte...

Vad att ta på mackan?

Haaaa-taaaa Kalles Kaviar, jag vill ha Ajvar
Men Kalles Kaviar, det är allt jag har
Ja Kalles Kaviar, får bli det jag tar
Men av Kalles Kaviar, har jag inget kvar.

Såg The Kingdom igår. Jason Bateman och Jennifer Garner där också, såsom i Juno. Jag vet inte om det är de "seriösa" filmerna som blir mer komiska, eller om det är komikerna som försöker bli tagna på allvar. Jack Black har ju t.ex. gjort mycket skräp men va ju seriös i The Holiday, och nu igen i någon nu film. Det är likadant med alla. Men jag gillar det. Det blir liksom mer naturligt när det är en rolig person som hänger med och skjuter ihjäl folk i Saudi, för det borde ju finnas roliga personer som har vapen oxå.

Skön rulle:



Och det som är så jävla skönt är när de applåderar på slutet, det skulle liksom inte hända i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0