Are you for sale?

Vilket ansvar man far. Ha kontroll over jonteochpaul-bloggen en vecka HELT sjelv. Ska bli spennande om jag kan sla varat rekord med 3 unika besokare om dagen (vilket var Jonte, Paul och groupie-hoe-Annie).

De enda jag kan komma med e annu en anekdot fran mitt lerar-yrke:

Vi hade annu ett test och jag forsokte skoja till det lite med en 1-poangsfraga "Is your teacher for sale?". De enda jag krevde var ett "yes" eller "no". Det klarade inte Carol, 20 ar. Hon skrev:

"I'm for sale a teacher $50"

Jag haj-ante. Vad ville hon ha sagt med det?

Kommentarer
Postat av: Rob

HAHAHAH :D fettt kul =) alltså bara frågan i sig är ju helt sjuk peder :P men svaret är priceless! mer läraranekdoter! speaking of lärare så träffade jag Ove idag vid G-mars! coooool

2008-02-15 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0