Modo

ok. snabbt nu. har inte tid. spöktimme. I was thinking? hmm...

Jo! har kommit på en fantastisk funktion med min nya jacka, och med flera av mina gamla for that matter. om man känner sig lite fet när man har satt sig ner på tunnelbanan eller bussen, så zipar man helt enkelt upp the lower ziplock, creating något av ett dragkedjeurglas, förutsatt att man knäpper upp i toppen oxå. Det förefaller sig förmodligen helt naturligt för somliga av er att "dra upp i botten", som det heter, men det är något helt nytt för mig. Är svårt beroende.

Appropå beroende tänkte jag skriva använda Firth's ord för att beskriva min ekonomiska situation at the moment: I simply must have the 2.0384 release, but I'm hard for pence.

Naturligtvis kan man ju alltid köpa a hollow version, men det är ju en dud, och what would be the use of that?

För övrigt verkar det som att Pål aldrig mer permanent kommer skriva sitt namn med ring över a:et i den här bloggen mera, ty han verkar ämna stanna i Peru. Tråkigt in a way, å andra sidan har man ju accepterat det by now.

Sen verkar det som att min katt håller på o bli old...


Kommentarer
Postat av: Neeee-Paaaaal

Maste helt enkelt byta artistnamn. Paul verkar ju ligga nermast.

2008-12-11 @ 23:59:22
Postat av: Simon

Ja jag menar d! Eller till Ivar, det funkar

2008-12-14 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0