pom pom pom

Alltså, jag har praisat både det ena och det andra här men, dental flossing is the shit. Man bärgar ju tillräckligt mycket mat mellan tänderna för att föda en hel jävla by i Oceanien eller nått. Pygméer förståss.

Peter the bus driver räddade mig i torsdags natt. Jag åkte förbi min station på väg hem från stan, och han SKJUTSADE hem mig på vägen till garaget. Visserligen var det nog ingen jätteomväg men, ändå stort. Skönt med killar som Peter i tider som dessa, när man får uthärda kabelbränder och annat elände. Veckans Ros till SL! Hoppas de gör en medieanalys av bloggosfären och inkluderar detta inlägg!

Vet inte om jag ska tycka om vädret eller inte, ändå sedan jag hämtade min nya skidjacka har vädret varit optimalt för just den, men knappast för mina nya boots!? VA?!

Jag skriver en dikt:

Snart, om 10, är det Jul,
Jordanien och Åre - Kul
Penis i mun, du är ful
Penis i snön, du är gul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0