VA HEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIMHHHHSKT

åh vad hemskt. Jag sitter och kollar på TV4, och ser hur hallåan presenterar de kommande programmen. Jag fokuserar blicken på "Hjälp - jag kan inte sluta fisa" samtidigt som jag hör hallåan berätta hur svårt det kan vara för vissa i samma situation, hur somliga har kämpat för sitt liv, och hur flickan vi ska få se nästan dog. Typ så säger han. Och för några sekunder leker jag med tanken att han faktiskt pratar om "Hjälp - jag kan inte sluta fisa". Vilket han naturligtvis inte gör, han presenterar Malou Möter, om hedersmord. Men tänk vad kul det hade varit...

Och mer kul sker idag på tunnelbanan, när min kamrat kommenterar den nya Coca Cola Lighten med grönt te-smak, och jag konstaterar att jag faktiskt sett reklamen för den ett tag, och att det t.o.m finns en annan ny smak. På frågan vilken svarar jag; HEHE JAG VET INTE, TYP MED VITAMINER ELLER NÅTT HEHE - på skojj. Only to find att den nya Coca Cola Lighten smakar VITAMIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0