That's all folks!

ok! en snabbis!

jag är så jävla viktig. orka skriva blogg liksom.

tänkte bara berätta för alla er som undrade: JA, repet gick bra idag. Mest schjänt.

Att säga thirsty på riktigt skön NJ-dialekt e oxå mest schjänt. Som Ben K skulle sagt typ. THÖJJSTIIIH. A-SAP är också jävligt skönt. A-SAP as in ASAP, fast man liksom betonar första A:et mest. Ah men ja gör det EEY-ZAPPPP. Är man inte så bra på engelska kan man roa sig med att rulla r:en i frasvåfflor.

FRRRRRRRRRHHHHHAAASVÅFFLORRRRRRRR
.

Dessvärre finns inte mina häftiga illuminating car slippers längre på lager, så de kommer tyvärr inte dyka upp. Däremot har mina nya glasögon kommit. Då kan man väl tycka att jag borde lägga en skön bild på mina nya bågar, och det kan man ju tycka. De ska snart få hjälpa mina arma ögon avnjuta lite Katie Melua i HD. Nice.

Och avslutningsvis, lite samhällsfrågor. Krossade busskurer är fortf inte OK. OK?! Att Nacka Kommun pungade 250 lök till fucking jävla Markoolio och hans jävla kuksugarkör - som för övrigt tydligen repar dagtid, dvs enbart består av arbetslösa som ändå inte tjippat in till en kvarts miljon kultur - det är inte OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0