koftknäpp

ojoj, var ska man börja?

Pål undrade vad som hänt med mitt bloggande, och jag undrar ju vad som hänt med honom kan jag säga. Men jag har hunnit med många roliga grejjer, och inte riktigt tagit mig tid. Jag tror att historien tog slut när jag va på väg till Uppsala för att festa. Det va skönt. Jag bowlade även igen, fast denna gång introducerade bandet nya element i sina lekar, men aturligtvis kunde ingen simulator i världen rubba min plats som nummer ett. Det har även jobbats väldigt mycket med M2:MAGAZINE - det otroligt grymma magasin som ska preluda en media- och marknadsföringsmässa på skolan. Jag titulerar mig stolt Executive Editer and Head-writer.

Såg nyss URVBO, där Fredrik retade upp en präst. Jävligt kul. Det är tamefan det bästa svensk tv åstadkommit någonsing. Och i brevlådan hittar jag ett utskick från Jehovas Vittnen. En vacker dag ska jag gå på ett sånt där möte. Bara för att va nån annan människa för en dag.

Vilket jag för övrigt var efter bowlingen förra helgen. När vi ölade presenterade jag mig för sällskapet bredvid, men efter ett tag föreslog Macci att jag skulle säga att jag ljugit hela tiden. Så jag förklarade att jag var: man kan väl kalla det... eh... "lokalvårdare". Varpå killen jag snackade med ryggade tillbaks som en liten tandlös järv. Jag missade reaktionen men, enligt andras utsago var den flaska-i-huvvet-framkallande. Det var kul iaf.

Och så la jag märke till att man känner sig stört cool när man är ute och går och tittar sig åt sidan samtidigt som man knäpper kavajen eller koftan. Nu blir det South Park. Jag har inget vettigt att göra. Eller South Park är högst vettigt. Och jag har faktiskt andra grejjer som jag inte orkar göra för jag partade igår. Och så spillde jag rödvin på byxorna, fast det syns inte! Perfekt jävla byxval igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0