SMSA LÅNA SMSA LÅNA!

Varför jag inte vill ställa upp i Idol (för läsare Niklas 14, Jonas 19 och Magda 4 år som undrat)

1. Jag kan inte vinna skiten
2. Jag orkar inte stå i kö
3. Jag vill inte bli B-kändis

Jag menar, vad fan ska chefen på Carnegie säga: "Du... är den där... Idol-Ola va?" Det funkar liksom inte, visserligen är det inte läge att söka jobb där kanske, och man kan ju jobba utomlands, men ändå. Jag menar, Big Brother-"stjärnan" Picasso som ställer upp i Idol i år har ju det enkelt! De som va hjärndöda nog att titta på BB har ju med 99,7% chans glömt hennes ansikte by now. Javet att det känns konstigt att fylla på vattenkokaren på toan men, "man kanske inte ska dricka KRANVATTEN" va ju inte nobelprismaterial - Du... är.... eh... den där blonda bruden med stora pattar från Big Brother va...

Det är ju oftast väldigt skönt att vara uppe, äta frukost - med en spännande dag ahead. Men det är sällan kul att gå upp på morgonen. Jag ska uppfinna några sandaler som gör att man tycker det är kul att kliva ur sängen! SMSA LÅNA SMSA LÅNA! Tänk er den här avgrundsdjupa bio-trailerrösten saying: "BEHÖVER DU OCKSÅ KÖPA SPRIT TILL HELGEN??? och så körflickorna: SMSA LÅNA SMSA LÅNA!" Eller ett nylle i butiken: O'boy vilka fresha jeanZZ! SMSA LÅNA SMSA LÅNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM du skulle bli känd på nåt annat sätt skulle du också bli "b-kändis" som du uttrycker det.

2007-09-21 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0