ska det va med bröd?

Vi såg Am. Psycho. Läste den för många år sen, såg den för färre år sen. Kommer inte ihåg hur det ligger till med alla karaktärer. Kom iaf på varför det heter Wall Street - because of the höga väggar? :D NICE

image65

Sa till Pål att ja åt krokofanter as we speak, men mina är inte regelrätta kroko tror jag, mer sprinkle och mindre märke liksom.

Och så lyssnade jag på Jimmy Nail, och som att det inte räckte med att GES snott all sin musik, så är "Människor Som Vi"-temat ohyggligt likt Nail's "Angel". Så alla vet.

Jag kan knappt tro på att det händer, Jag som snart var't i alla länder

Imorgon ska jag:

Gå på ÄLTAFESTIVALEN!
Bli miljonär på V75
Heja på Elmander
Äta kräftishashish

Och på lilla hembygdefestivalens hemsida stavas "ditt" med ett t, och "mot" med två, och särskrivningarna är oräkneliga. Men det finns Knatte Knatte Disco iaf, från 15.00-16.00, och under rubriken "Mat-Snacks-Drink"-listan står det bl.a: "Grillkorv - Gött..."

Charmigt :)

Kommentarer
Postat av: ZY topboy.

Känns som om att Älta Bulldozers inte tar seriöst på förslaget "The crazy connect with ZY", jag ser gärna att ni publicerar nyheten!
Inte brodera inte sticka ZY ZY ZY!

2007-09-08 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0