sås? ja sås. Biosås!!!

Bioklubben hade möte för andra kvällen in a row, now (row och now rimmar inte på långa vägar för er som tror det!) watching part two av den förmodligen bästa sagan som filmatiserats någonsin: The Two Towers. Halvvägs i filmen började jag skratta, för att jag kom att tänka på följande video:

The hobbits, the hobbits, the hobbits, the hobbits to Isengard, to Isengard!



Jag äter gröt. Det är gott. Såvida man inte blandar ihop saltet med sockret, och då menar jag inte att man saltar istället för sockrar när gröten är klar, för då kör man ju med lingonsylt. Jag syftar på när man häller i socker istället för salt under tillagningen - det går nämligen inte så bra att kompensera med havvsaltsflingor (ord frågetecken) när gröten är klar. Å andra sidan ska man va rätt jävla efterbliven för att missta socker för havssalt.

För er som undrar kan jag snurra pennan runt tummen med vänsterhanden QUITE some time now, och jag blir bättre och bättre på att prata baklänges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0