nu är det jul igen?

"det är tredje röda i rad, oddsen ser ba ut för svart, vi kanske borde satsa nu"  säger han i Robbery - en ok film för att va på tv på en tisdag. MEN DET FUNKAR INTE SÅ. Roulettehjulet kommer inte ihåg att det varit tre röda i rad.

Och igår såg jag Nazi Pop Twins - en dokumentär om popgruppen Prussian Blue, bestående av de två fjortonåriga tvillingarna Lynx and Lamb från California.

image63

De är rätt söta, och sjunger ganska fint, och det är väldigt kul att se, tills man upptäcker att det är deras onda mamma som ligger bakom det hela, och att stackars flickebarnen egentligen inte vill va neo-nazis. Samma mamma ska lära deras lillesyrra Dresden ABC - where "A is for aryan... B is for blood... and C is for creative because white people are creative" haha - vita är kreativa, vilket jävla axiom. Hon berättar det med sån söt liten röst för lilla Dresden oxå, det låter så hemskt övertygande. Och ännu roligare är när mamman och hennes två döttrar blivit utkastade från en local bar on which they performed, för att hon börjat sprida propaganda. Utanför skriker hon i kameran - typ: it's so fucking typical, they're so fucking intolerant! En nynazist som vräker ur sig att folk är intoleranta - brilliant.

I eftermiddags hade jag för avsikt att med mina studiekamrater avnjuta klyvningen av någon fjärds intet ont anande stiltje från en beautifully crafted roddbåt - men vädergudarna ville annat.

Nu har jag tappat bort min glasögonfodral oxå, och i utbyte mot detta har jag hittat någon miniräknare, samt en kompis väska. Jag blir bättre och bättre på att sumpa grejjer och hitta andra grejjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0