meeeheeenthoooooool

Det är skönt att gå i skolan 2 timmar om dagen. Men nackdelen med att sova länge och åka till stan sent är att man får dela bussen med äckliga barn som varit ute i den FRIA LUFTEN. Antingen luktar de svett och Hot Dogs, eller så skriker de och sparkar på säten. Det är verkligen hemskt.

Och visst, jag kan bjuda på idéen med dagens (fula) outfit. Men att bara kopiera klippet på flickan som spyr på tv är ju bara löljigt. Alle Schull kunde väl gjort något eget av det iaf...

Igår bytte jag lakan. Och det är såklart skönt att somna i en nylakanbytt säng, men... Höjden av satisfaction är ju när man lyckas med ett perfekt påslakanbyte, alltså det bara klaffar helt perfekt, på nolltid!

Och appropå sängkläder - HEHEHAHA - har någon sett en knapp till mina mörkblåa pyjamasbyxor med snobbenmotiv? Gylften är öppen och mitt kön exponeras ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0