jonteochpål rider igen!

Det blir visst stereoinlägg ikväll oxå!

Såg Seven Samurai igår. Den utspelar sig nästan uteslutande i en liten by. En japansk liten by. En svartvit liten by. En över 3 timmar lång liten by. På 1800-talet. Tror jag. MEN DET ÄR INGEN DÅLIG FILM FÖR DET!

Dålig är den där jävla intervjun med huvudpersonen i "Ett öga rött", som visats båda gånger (under olika veckor!) jag slagit på tvn och hamnat på någon ny häftig lokalkanal. No offence, säkert en jävligt vass film, med enastående skådespeleri, men får jag höra "men det jobbigast var att det var mycket springning i filmen, och en gång fick jag springa elva gånger. I sånna där vetegrejjer, det var jättejobbigt" så vet jag inte vad jag gör. Nog för att det är jobbigt att springa elva gånger på en gång! I vetegrejjer! men...

Jag vet inte om det var för att jag var trött, eller för att min färgblindhet repellerade med lövens kläder idag, men jag fick ont i ögonen när jag gick i skogen! Hoppas inte det har att göra med att jag ser dåligt, jag ville ju tro att from now on kommer bara min vision att improvas, nu när jag blir äldre och mina ögonmuskler svagare. Det är så det ska va. I guess i was wrong... At this rate of progress, I'll be blind as a bat by the time I hit puberty! EHEHEHEJDå

Men jag drömde en råballt svincoolt ashäftig dröm inatt iaf - vi snackar rena rama Die Hard möter Bad Boys, starring Jean-Claude Van Damme alltså! Fast det enda jag kommer ihåg var att jag blev skjuten underifrån av två pistoler samtidigt, vid njurarna typ, snett uppåt, and lived to see another day - so att say! HA-HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0