I said seltzer, not salsa!?

Pål gjorde en blygsam instickare här ser jag, så jag passar på att berätta att jag såg I, Robot. Det lär ta ett bra jävla tag innan vi gör robotar som funkar som intelligenta människor, jag menar, vettefan om det skulle funka med bartenderrobotar. Och på Idol ser jag en tjej som får juryn att gapa av någonting som det inte är bra att gapa över. De sitter tysta när hon plockar upp sin nummerlapp som flugit av, och sen mumlar hon och går ut. Jag menar, att ljuga är ju dumt, men när man ljuger för sig själv så att säga, distortar ens reality liksom, det är ju sjukt. Höjden av evil säger min författare. Kvinnan förklarar för en vän att hennes nummerlapp FLUGIT av och orsakat GAPSKRATT hos juryn, vilket ledde till att hon själv började skratta, varför the audition gick åt skogen. Och hon trodde verkligen på det själv. Och som om det inte räckte, sedan förklarar hon för kameran att hon gått och oroat sig över nummerlappen, och sagt till funktionärer att den var lös, och inte var förvånad att lappen förstörde för henne. Idiotpucko.

Michael Cera från Arrested Development och nu Superbad (braaaa rating imdb - dags att se!) berättar på Jay Leno hur han provspelade för Sixth Sense (till rollen Haley Joel fick) i tron att det var en "lättsam" film - vilket gjorde att en repliktolkning blev kul. Det var roligare att höra om på tv. Nog om auditions. Katten är bra på att göra "tass". "Vacker tass" låter så fult.

image64

Jag måste träna, jag måste sova, jag måste jobba.

Sa katten.

Kommentarer
Postat av: Bre

Jay var bra! Superbad-ladsen var roliga :)

2007-09-07 @ 11:39:23
Postat av: Sein

Hur kan du köra Seinfeldcitat från kvällen som rubrik : )

2007-09-07 @ 21:43:12
Postat av: Jay Leno

ha :D det var inget regelrätt citat egentligen men :) så kul när Jerry säger det, älskar ju det avsnittet! Då är det ok! Fast roligaste linen är (QUOTE): Because people like to say SALSA.

2007-09-07 @ 22:57:16
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0