HI-PA-PO!

Jag gillar godis. Särskilt när man har lite godis kvar och man kan se alla godisar. När man kan välja noggrant. Man tar en godis, och sen tänker man ut vilken som skulle passa bra efteråt. MMM.

Särla åker ur Idol, de gör fortfarande som jag vill. Allvarligt, orka rösta? Och jag såg också ett klipp från Göteborg, där auktionen för årets första, och därför dyraste hummerfångst sålts. Jag ville se vem det var som köpt skiten för 2000 kronor kilot, och i rutan står en stor man med ärr i ansiktet, fett hår och nån reklamkeps och förklarar varför MAN tycker det är värt med cpdyr hummer, "det är ju lite speciellt, som med första potatisen för året...".. Jag blir arg för att han köper hummer när han uppenbarligen inte har råd att vara ärrfri, bara för att upptäcka att han bara var någon fiskare som blivit intervjuad, och att hummern i fråga hamnat på någon restaurang i Stockholm. Ordningen återställd. HUMMER!

Kul det där hur tvn kan bedra en. Typ som när man kommer ner från trappen, och hör "...Is... finns på Apoteket". Eh... Is finns i min frys tänker jag. Men det var ju Eaze eller hur fan d stavas som fanns på Apo.

Bäst på tv ikväll var America's Got Talent iaf. Otroligt hur många miffon det finns där. Jag säger bara, LEONID THE MAGNIFICENT. Och although it är old news, så blir det mycket häftigare att se lilla Bianca på tv än på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0