hej jag heter binke

Det som hände var att les cous cous ramlade av tallriken, i ett försök att tänka på att inte tappa maten av tallriken lyckades jag givetvis istället ypperligt med att spilla. Cous cous och kikärta, rakt ner i... VÄSKAN - som stod öppen på stolen bredvid. Bra utdelning på det!

Jag märkte att mina ena glaset på mina glasögon var skevt, which rendered me rather disorientated throughout the day. Jag gick till optikern. Det var stängd - för ombyggnad. Jag gick till en optiker som inte är min, och till min stora förvåning kostade kalaset ingenting, och tog två minuter. Om det var ett marknadsföringsknep var det ju lyckat, i och med att jag nämner SYNOPTIK nu. Men var det inte det kanske jag låter det vara osagt, så att ingen annan take advantage of deras affärsidé.

Mitt busskort funkar i spärrarna nu iaf, så enligt mina beräkningar blev det 2-2 i karma idag. Bra resultat, helt klart värt. Juste, bra på jobbet oxå, yes 3-2 jag vann.

Jag åt två kräftor idag (4-2 till good things). Det är en kul känsla när man äter kräftor, och det ligger levande kräftor i vasken två meter bort, det blir liksom mer äkta. Levande kräftor som NATURLIGT-VIS simmat där nu i 12 dagar (sedan lagliga kräftjakten tog slut den 8e).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0