ettplätt

Filip ser så rolig ut, och Fredrik likaså. Hade inga enorma förhoppningar kring deras "Myggan" - men det va roligt att se Bengt Magnusson med fel könsorgan och Björn Skiffs performing oralsex with ett avhugget huvud. Precis som i Am. Psycho - boken iaf. Och när jag tittade på fotbollen idag slog det mig att Zlatan är ganska lika Pat Bateman - Christian Bale alltså.

image70

Imorgon ska jag jobba. Men tallrikarna på jobbet är inge bra. Det finns liksom ingen ordentlig kant, det är mer som ett stort fat. Oddsen för vad som trillar av är följande (förutsatt att NÅGOT verkligen trillar av - an outcome det tyvärr inte kommer ges tillfälle att spela på. Pengarna tillbaka om allt stannar på tallriken alltså!):

Cous Cous 1.20
Kikärtor 2.40
Paprika 3.35
Chilikorv 4.00
Tomat 3.50

om vitlöksbit sitter fast på avfallande föremål utdelas jackpoten. Spelstopp 15:15

(20 min senare)
Med "Spelstopp 15:15 menade jag att jag skulle äta lunch typ då, men efter en hel kvälls överläggande hade jag ju faktiskt kommit fram till att jag skulle gå upp tidigt imorgon: skola, jobba på dagen, och sen va ledig, vilket betyder lunch vid 13:00. Mitt undermedvetna höll uppenbarligen inte med mig. Jag ändrar därför mina planer. Intressant det där. Freudian slip, fast inte en jätterolig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0