d e point taken

NYA JÄVLA RÖN: Elkedjornas tilläggsförsäkringar onödiga

Står det på SvD. Grattis. Intressant.

Såg avsnittet Ensam Mamma Söker som jag missade i söndags - det är ju så jävla absurt alltså. På bryggan står exmaken med de fula ungarna och ut kliver morsan från en båt, med 5 medelåldersmän iklädda briefs, morgonstånd och ölburk i bakgrunden. Typ. Kidsen sitter och bestämmer vilka killar som är snyggast, och får flytta in och sova i deras sängar. Det är så jävla efterblivet.

Och den här Sasha eller vad han nu hette, som gjorde sketcher med Felix Herngren - han hänger ju i Fältöversten konstant. Iklädd samma ljusblåbeiga overall, och samma tragikomiska min. Ska fråga om autograf nästa gång, eller ta bild iaf, så fort ja får en ordentligt telefon.

Fan, jag glömmer en massa saker. Rådjur. Jo just! Från Breitholtz blog på Allears.se:

Bella Vogel på Expressen är fortsatt riktigt trevlig, men idag fick jag på ett mycket vänligt sätt orden: "Kanske inte slips varje gång?". Point taken.

Point taken ÄR SÅ JÄVLA INNE!

Kommentarer
Postat av: Cim

Okej. Stopp och belägg. Nummer ett: Nu har jag räknat till helt otroligt många "efterblivet" i dina texter. Du har två val efter min upptäckt - kreditera mig på något sätt, eftersom jag är upphovsmannen, rör mig med patent, hittepåaren, vad du än vill kalla det. Eller så kan du naturligtvis sluta skriva det, men då ska det begrundas innan att ett ord som "efterblivet" skänker substans och djup till en text som inget annat jag läst. Deadline bestämmelsetid 08:00 måndag morgon. Och vidare - JAG kollade på Big Brother, varje avsnitt i fyra år, jag är INTE hjärndöd och man KOMMER ihåg Picassos ansikte, mycket enkelt, till och med, eftersom hon figurerat i olika tv4upplägg sen hon visade pattarna för bossen. Nej, det var taskigt. Marie är bäst, punkt!

2007-09-29 @ 09:52:13
Postat av: Cim

Förövrigt såg jag ena halvan av den där designerduon (vilket dynamiskt ord), du vet han som pratar engelska, Simon och som alltid säger Thomas (engelskt uttal) (parantes två: Thomas är den andra halvan) på så jävla skönt och överlägset sätt, går när jag gick hem från jobbet. Han såg skitsur ut, och höll en box vitt vin av märket Wildhog eller liknande. Det tyckte jag var ganska kul.

2007-09-29 @ 09:54:06
Postat av: jonte

hahahaha! vänta... hahaha. jag kan "KREDITERA" dig för
det fenomenala ajdektivet "cp", men inte mer. Men jag är glad att någon tog åt sig av BB-kängan iaf :D den var ju naturligt-vis riktad mot dig. JAG såg oxå storebror, och Väntajagskallsparaspännapådethärsnöretpåmingitarr-Amanda är bäst.
Designerduon bara rullar av tungan, och Point Taken studsar från läpparna som Idol-Daniels viftande armar. Vilket symfoni: designerduo point taken designerduo point taken designerduo. mmmmmmm.
Kändisar in their natural? habitat är alltid väldigt kul, och appropå engelskt uttal fick jag berättat för mig igår hur det anlände en engelsman till mina kompisars hockeylag, varpå alla presenterade sig som sin svengelska motsvarighet. Förutom Sonny, som med putande läppar, kisande ögon och huvudet noggrant vinklat åt vänster vid handslaget kläckte ur sig "I'm SONNNNNNNNNIIIIH" med värsta Bronx-brytningen. Nu överdrev jag lite, men kul.

2007-09-29 @ 13:34:33
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0