Chippen

En väldigt händelserik dag:

Den började med att jag investerade i två böcker. En bok om Peru och så "Atlas Shrugged" såklart. Efter alla lyriska hyllningar av Jonte måste även jag testa denna bok.

Därefter begravning i Boo kyrka. Har varit på två begravning de senaste två åren och innan dess hade jag inte varit på någon på över tio år. Båda gångerna har det varit unga killar som dött. Så jävla sorgligt. Den här killen blev 23 år gammal, och för 8 år sen dog hans storebrorsa som bara blev 18. Föräldrarna har blivit av med båda sina söner inom loppet av åtta år. Går ju inte att förstå. Man kan inte tycka att världen är speciellt rättvis efter två sådana händelser.

Lite gladare nyheter efteråt då jag av en händelse hamnade på Bamses pizzeria och Kebab vid Gullmarsplan (nya Café Monique). Precis när jag har satt mig ner kommer det in en halvneger och en helneger och beställer hamburgare och jag anar trubbel såklart. Men när dom börjar snacka med varandra på engelska känner jag igen den enes röst. Det är ju för fan Charlie Davies! Han va där med sin forwardskompanjon Aladje (felstavning) Sosseh efter en träning och man blir ju lite tveksam över om dom har strikta kosthållningar då dom tuggar i sig var sin 150grammare med pommes.

Det var allt!

Kommentarer
Postat av: Noudie

HAHA jävla Sosseh skulle behöva lite kött. Han är ju fan lika smal som en jude. Angående Charlie vet jag inte vad jag skall säga/tycka. GÖR MÅL JÄVLA JÄNKARE!

2007-09-13 @ 23:13:50
Postat av: Jonte

haha :D den politiska korrektheten ekar smakfullt genom såväl inlägg som kommentar, härligt :D

2007-09-14 @ 19:42:43
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0