Bajs!

De roligaste jag fick vara med om idag handlade om bajs.

Jag håller på att fylla på chipsen (which is right by the candy) i min kära Konsumbutik. Plötsligt känner jag en stark bajslukt. Denna lukt är inte en sådan så man säger "åååh va de luktar bajs!" men egentligen luktar det kardemumma utan en riktig bajslukt. Tänk er ett överfyllt torrdass som har stått i någon månad och ni öppnar dörren.............

Denna scen blev roligare då det går förbi en liten flicka med hennes pappa precis bredvid mig och när de passerade godiset säger flickan "åååh jag kan känna godislukten, man blir så sugen" och pappan flinar lite pappaaktigt och instämmer.

En timme efteråt går jag in i pantrummet för att städa upp lite. Där brukar det lukta riktigt jävla äckligt vilket man har vant sig vid men till min förvåning så känner jag samma förbannade bajslukt som jag kände en timme tidigare.

Min teori är att en kund har kört upp en pet-flaska i röven precis innan denne la i den i pantmaskinen. Sedan fått ett sånt rejält baksug så att lukten spridit sig över hela butiken. Då får man en perfekt bajslukt över butiken samt i pantrummet. En väl planerad plan!

Har ni någon annan teori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0