ALLT kan hända. ALLT KAN HÄNDA!!!

Hade en jättekonstig dröm, som gick ut på att jag jag hjälpte en kompis komma till en fest i den ena delen av historian, och i den andra flög jag runt i nån konstig värld i framtiden - alltså rejält post apocalyptical - och det hela gick ut på att jag skulle fixa mat, och göra uppror mot bossen som bodde i nått glashus. Det var så jävla sjukt, så jävla konstig känsla... Men jag flög iaf, det var cool. En annan del av drömmen bestod av att jag sov i en dubbelsäng hos mina farföräldrar, och genom fönstret som stod öppet kom det in demoner som man skulle bekämpa, i sin dröm. Och detta va bara en bråkdel alltså.

Anyways, satt uppe sent igår och kollade på...



när jag blev sugen på glass... När jag gröper ur paketet med skeden (läs INTE glasskopan) får en glassbit för sig att flyga iväg från köksbänken. Med min vänster hand försöker jag att fånga den, men istället studsar den på min underarm. Jag förflyttar handen bakåt likt en pendel (som i baksvingen i ett boulekast - med fel hand) Och kupar min hand. När armen sedan gungar fram, och jag vänder på handen och öppnar den så ligger glassbiten där. Rätt bra tyckte jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är spyan så mörk?

2007-09-24 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0