Act your age, mama - not your shoe size!?

Det är så många korkade på Idol och Top Model Stockholm so I don't even know where to begin. So I don't.

Korkad fråga till mig idag iaf - IN REAL LIFE: Åt vilket håll ligger väster? Det är väl åt vänster?

image68

Ovan är en bild på en Bulldozer jag ritade. Vi kallar oss Älta Bulldozers. Vi har egentligen hetat det väldigt länge, ända sedan jag på typ Birkaön kom på namnet när jag såg en kompis CAT-kängor, för att imponera på några killar från Fittja som skrämde oss med sina gängkontakter. De blev impade när de höra att vi stod när Älta Bulldozers. Det hade ju varit lite för uppenbart att vi verkligen VARIT Älta Bulldozers. Anyways - hook, line and sinker - eZ

Det jag ville offentliggöra var bildandet av unionen mellan ÄB, och de förevigt stolta ZY. Jag sa ZY ZY ZY! Vi kom till er under en svår period. Vi var slagna hjältar, utan mod, utan livskraft. Men ni visade oss vägen och gav oss vår styrka tillbaka, även om vi aldrig kommer kunna mätas med er. ZY ZY ZY!

http://www.freewebs.com/thebulldozers/

http://zinkensyngre.blogg.se/

Och det ÄR så behagligt att traska hem till Kiss av Prince. Inte bara för att den är suverän, men för att tempot är så perfekt. Man kan verkligen gå i takt på gränsen till för fort, och riffen bjuder upp ens armar till dans, vilka graciöst svänger fram och tillbaka, undrandes varför inte alla människor på trottoaren går så klampar fram så fort som deras ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0