WHO ARE YOU!

Jag ogillar att sitta och välja film, jag ogillar att se filmer jag redan sett nyligen. Jag gillar däremot den här:

image74

Anyways, poängen är att om man ser henne rotera motsols (vilket de flesta gör) så använder man vänster hjärnhalva, dvs den "logiska" delen. Ser man henne snurra åt samma håll som sekundvisaren är man däremot "känslomässig" - dvs irrationell och religiös :)

Jag har henne som bakgrundsbild, och kan sitta i typ 15 minuter och roa mig med att byta håll på hennes rotation, eller få henne att byta efter ett halvt varv så hon aldrig kommer runt, utan bara pendlar med benet fram och tillbaka. Men det krävs övning! Fokusera i mitten av midjan om ni vill få henne att byta håll.
Här är hon igen, påklädd och intet snurrande, med... en... halsDUK runt nyllet.

image76

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: Nej det gör hon verkligen inte :)

2007-10-14 @ 16:27:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: A.

Hehe, jag tycker att hon snurrar åt vänster... Men det är roligt att byta håll på henne :P hehe. Kram

2007-10-14 @ 16:37:15
URL: http://shoulderson.blogg.se/
Postat av: Cim

hon snurrar ju jättemedsols.. men jag är ju inte religiös?

2007-10-22 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0