this is your commander

"Ah man har ju verkligen längtat... efter... att få komma innanför Lenitas trosor..."

"Näej men Oliver gubben, mamma vill ju kunne prate me nån av killarne i ensammen oxå..."

På "dejten" sitter de liksom och diskuterar huruvida de vill ha barn i framtiden eller inte. Nähä det vill du inte, ja men tyvärr då blir det inget avtal. Nästa kille? Det är en sån sjuk situation.

Det är oslagbart. alltid. Ensam. Mamma. Söker.

Jag åt lite stekta kantareller på ciabatta med philliecheese (HUR KUL SER DET DÄR UT?! VA VA VA HAHAHAHAHA) och dijonsenap. Det konstiga är dock hur mjölken alltid hamnar längst ner? Jag hajjar inte? Vad gör jag för fel?!

image79

Varning! Varning för hur god chokladbitarna och kaffet i min mun är! Varning för min kopp med South Park motiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0